onsdag 8 augusti 2007

Tillbaka på jobbet

Rätt skönt ändå, rutiner är avslappnande. Men, ingen annan är här... Hmm, skall straxt ner i labbet och köra lite PCR, min dator vägrade starta imorse, precis vad man behöver efter semestern, inget går smärtfritt. Tur att jag har haft semester annars hade jag gått i taket - datorkrångel är inget jag har tid över för, det är mest ett elände. nej, istället får jag sitta som ett fån och titta på texten "börjar dumpning av fysiskt minne, 1, 2, 3, 4, 5, upp till 79" sedan startar datorn om och påbörjar en ny dumpning. Den datorn gick långsamt innan, nu är den rökt hoppas jag. Nu sitter jag här utan min dator (tur att kollegorna har semester en vecka till) och ska få min dator kollad "inom 5 arbetsdagar". Vem vet hur lång tid det tar innan jag kan använda den igen. Dags att ta en veckas semester igen? Tyvärr har jag inga dagar kvar... måste jobba in julledigheten. Nej, ner på lab med dig slashas!!!

Dagens låt: Dope: Die motherf**cker die

Inga kommentarer: